Ambulància cicle infantil

Els nens i nens del cicle d’infantil van rebre una visita molt especial. Dos pares de dos alumnes ens van fer aquesta sorpresa de venir amb l’ambulància. Des de les classes van sentir la sirena i van baixar tots al parking de l’escola per poder veure-la.
Ens van explicar moltes coses, perquè serveix l’ambulància, quina és la feina que ells fan, a quin número hem de trucar si tenim o veiem un accident… Hem après moltes coses, però el que més ens va agradar va ser que ens van deixar pujar a l’ambulància per veure com era per dins i tot el material que tenien.
Moltes gràcies per aquesta visita i per la professió tan important que teniu!