BON ESTIU!!

Benvingudes famílies!

L’estiu ja ha arribat i amb ell s’acaba el curs escolar que va engegar amb noves il·lusions per retrobar-nos i treballar plegats. Un curs, el qual una trentena d’alumnat veterans ens deixaran per continuar una nova etapa en la seva vida i donaran el seu relleu amb els seus companys de l’escola .

En aquest curs escolar s’han incorporat  a la nostra escola una trentena de famílies  per compartir aquesta moments d’aprenentatge,  de relacionar-se i de comunicar-se.

El professorat de l’escola, les famílies, l’Ajuntament i les escoles del voltant  treballem conjuntament per créixer i aprendre a adaptar-nos en aquesta societat canviant que demana nous estils d’ensenyança i aprenentatge. Tenim un gran repte per davant, el qual anem fent camí,  de mica en mica. Ara, a l’estiu,  és moment en el qual, els mestres  pensem sobre el curs vinent a partir de la reflexió i valoració d’aquest curs per anar construint aquest camí.

Us volem agrair la vostra participació en la vida escolar, la vostra presència respectuosa i les mostres de confiança que heu dipositat a l’escola, creant un espai distès i agradable per compartir.

Moltes gràcies !

Ens veiem al Setembre!!!