UN CONTE DE SANT JORDI…DIFERENT!

El passat dimecres, 22 d’abril, les alumnes que van participar al Certamen de Lectura en Veu Alta van llegir un conte als/les alumnes més petits/es de l’escola. Bé, no només el van llegir sinó que també el van representar!

Inicialment, l’activitat anava destinada a l’alumnat d’Educació Infantil…però les noies ho van fer tan bé i van tenir tant d’èxit que, finalment, la proposta es va fer extensiva a tot l’alumnat d’Educació Primària.

El conte que van llegir i representar es diu “SANT JORDI A LA COVA DEL DRAC” i és de l’Editorial Baula. Van estar preparant-lo uns quants dies abans durant alguna sessió de lectura i, fins i tot, dedicant-hi algunes estones de pati. Val a dir que van fer-ho amb molta il·lusió!

Per cert, al final de cada representació (en total en van fer deu, una per a cada grup-classe!) van tenir la bona pensada d’obrir al públic un petit torn de preguntes i comentaris. Realment, va ser molt interessant.

Des d’aquí els donem les gràcies per la seva motivació, implicació i esforç…i les felicitem efusivament pel seu talent, la seva alegria i pel seu excel·lent treball en equip.

Arantxa, Daniela, Laia, Txell: moltes gràcies i moltes felicitats!!!

Tot seguit, podeu veure la filmació del conte (durada: 7’13”):

I aquí podeu veure’n algunes fotografies (durada: 1’27”):