STAY AT HOME/ QUEDA’T A CASA PERÒ, CONTINUA APRENENT!

Benvolgudes famílies/Dear students,

Degut a la situació de confinament que tot@s ens veiem obligats a complir i amb la intenció d’ajudar-vos a passar-la de la millor manera possible, l’equip de mestres de l’escola estem treballant per proporcionar-vos recursos, idees i activitats per fer a casa.

En l’enllaç que us deixem a continuació podeu accedir a una pàgina on trobareu activitats per fer. Us recordo que la majoria de les activitats necessiten l’aplicació ADOBE FLASH PLAYER i JAVA per funcionar correctament. Si el vostre ordinador o tableta no les té instal•lades ho haureu de fer.

ANGLÈS

Estem a la vostra disposició a travès dels Whatsapps dels delegats de classe per a qualsevol dubte que tingueu.

Una forta abraçada,

L’EQUIP DE MESTRES