PLANIFICACIÓ: SETMANA DEL 23 FINS EL 30 DE MARÇ
CATALÀ
COMPRENSIÓ ORAL:
- Veure el conte “El tigre enamorat” de la pagina web “Una mà de contes”: https://www.ccma.cat/tv3/super3/el-tigre-enamorat/el-tigre-enamorat/video/fitxa-programa/4997251/4997251/. Si no és possible podeu explicar un conte.
- Títol del conte
- Noms dels personatges principals
- Fer un resum de 2 o 3 frases.
- Dibuix opcional
Realitzar aquesta activitat en un full o llibreta, i després enviar la fotografia de la feina al correu
CASTELLANO
EXPRESIÓN ESCRITA:
Diario personal:
Solamente un día.
- Fecha
- Tiempo y temperatura.
- 2 o 3 frases de lo que más me ha gustado del día.
- Dibujo
Realizar esta actividad en un folio o libreta, y después enviar la fotografía del trabajo al correo.
LLENGUA ANGLESA
Si entreu en aquest enllaç: https://agora.xtec.cat/esc-banyeres/cicle-inicial/stay-at-home-but-learning-and-having-fun/ i cliqueu ANGLÈS podreu entrar al llibre virtual dels vostres fills i filles.
Us recomanem que investiguin, escoltin, juguin amb les diferents opcions, i en particular repassin el vocabulari VOCAB APP.
Per entrar necessiteu:
USUARI: Sole
PASSWORD: sc1325
MATEMÀTIQUES
GEOMETRIA:
- Fer fotografies, dibuixos o un llistat escrit amb objectes de casa que siguin esferes, cilindres, prismes, piràmides i cubs.
Realitzar aquesta activitat en un full o llibreta, i després enviar la fotografia de la feina al correu.
Estic a la vostra disposició.
Toni

