ENTREVISTA

Ara que s’acaba el curs, volem saber quina és la valoració que fan les nostres representants al Certamen de Lectura en Veu Alta del fet de participar en aquesta activitat. Per això els hem demanat que ens responguin algunes preguntes. Tot seguit, podeu llegir les seves opinions.

Què creus que t’ha aportat el fet de participar al Certamen de Lectura en Veu Alta?

Laia Beltran Pons: Principalment, amistat (entre d’altres coses). He conegut altres persones, més o menys de la meva edat, i ens ho hem passat molt bé plegades.

Txell Negre Cañas: M’ha ajudat a millorar la lectura i també a conèixer persones d’altres cursos.

Arantxa Maldonado Asensio: A llegir molt millor i a saber llegir en públic.

Daniela Bornes Piernas: A llegir millor, a millorar la lectura en veu alta i amb públic.

Penses que és important practicar la lectura en veu alta a l’escola? Per què?

Laia: Sí. Perquè t’aporta una nova manera de veure la lectura en general i trobo que és important.

Txell: Sí. Perquè, si no es practica a l’escola, molts nens i nenes no llegirien perquè a casa seva no llegeixen.

Arantxa: Sí. Perquè és important llegir bé.

Daniela: Sí. Perquè així pots millorar la lectura, la pronunciació i la veu.

Vols fer algun comentari o observació?

Laia: Ho recomano moltíssim a tothom. És molt xulo i divertit.

Txell: M’ha agradat molt participar-hi. És una gran experiència.

Arantxa: M’ha agradat poder participar al Certamen de Lectura. També a l’obra [representació del conte “Sant Jordi a la Cova del Drac”], que va ser molt divertida i m’ho vaig passar genial.

Daniela: M’ha agradat molt participar al Certamen de Lectura en Veu Alta i fer l’obra de teatre a tota l’escola [representació del conte “Sant Jordi a la Cova del Drac”].

Moltes gràcies, noies, per les vostres respostes i comentaris. Ha estat un autèntic plaer compartir amb vosaltres aquests moments dedicats a la lectura en veu alta i veure que estimeu la lectura i que la sabeu transmetre als altres. També ha estat una gran experiència el fet de preparar i portar a terme la representació del conte “Sant Jordi a la Cova del Drac” per a tot l’alumnat de l’escola. Vàreu fer un gran treball d’equip, amb grans dosis de creativitat, alegria, sentit de l’humor i, és clar, de lectura. Ens vàreu fer gaudir de valent!!! Felicitats!!!