PETITES MANS, GRANS DESCOBERTES DE TARDOR

Els infants de 1r cicle d’Infantil ens endinsem en les propostes de lògica-matemàtica i llenguatge a partir d’un ambient de tardor.

Hem presentat diversos elements (fulles, carabasses, castanyes, caragols, bolets, esquirols…) i les seves siluetes. Els infants han observat, han manipulat i han establert relacions: què s’assembla?, quins detalls reconec?, què va amb què?

A través d’aquesta activitat, desenvolupen l’atenció, la comparació visual, el llenguatge descriptiu i la motricitat fina de manera vivencial i significativa.

Apostem per aprenentatges reals, propers i connectats amb l’estació que vivim. La tardor ens acompanya i ens dona context i sentit!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>