Aprofitant la celebració de Halloween, hem preparat uns racons ben especials a l’aula d’Infantil per treballar el llenguatge verbal amb els infants d’I3, I4 i I5.
💬 A través del joc i la imaginació, hem potenciat l’escriptura, la comprensió oral i lectora, l’expressió gràfica, el vocabulari específic, i l’expressió oral.
Els nostres racons han estat:
🔍 Veig, veig… i escric! — observem, identifiquem i escrivim paraules relacionades amb Halloween.
🧛 La meva disfressa preferida — confegim paraules de disfresses i complements, representem la nostra disfressa a través del dibuix i també ens disfressem amb les disfresses de l’escola!
📖 Lectura terrorífica — llegim paraules i frases de Halloween i identifiquem els elements visuals que les acompanyen.
A més, hem aprofitat per fer una exposició amb elements de la tardor i de Halloween. 🍂🎃
Les famílies i els infants han participat amb molta il·lusió, i el resultat ha estat espectacular: moniatos i carabasses divertides, creatives i molt originals!


