2n – Rania Hassan

Hola, famílies!

Aquests dies a educació artística plàstica hem estat treballant a l’artista Rania Hassan. La Rania realitza instal·lacions que combinen el teixit amb la pintura. Nosaltres hem volgut fer també una: el mural de la comunicació.

Cadascú ha escollit quina és la manera que més ens agrada per comunicar-nos amb els altres. Hem pintat el nostre trosset de quadre amb pintura i hem dibuixat l’òrgan de comunicació escollit. Després, en un tros de paper hem escrit com ens agrada que es comuniquin amb nosaltres. Han sortit coses molt interessants!! 👀

Amb aquesta instal·lació, que hem creat entre tots i totes al suro del passadís, volem transmetre com ens agrada comunicar-nos, els nostres vincles, la nostra identitat, les nostres emocions i el nostre sentiment de grup!

Aquí us deixem algunes fotografies del nostre treball. Esperem que us agradi!!!!

Desplaça cap amunt
Ves al contingut