1r i 2n-SETMANA CULTURAL I CARNESTOLTES 2024

Estimades famílies,

Hem viscut una gran setmana cultural plena de propostes al voltant del canvi climàtic, l’escalfament global, l’efecte hivernacle, la destrucció dels ecosistemes terrestres, la desforestació, l’extinció d’espècies, els combustibles fòssils, les energies netes i renovables…

Han estat dies de compartir un tema que ens implica a tots, un repte de la societat actual que ha de formar part del dia a dia de les aules, a tots els àmbits i tots els nivells. Des de l’equip docent hem organitzat activitats i tallers, per poder compartir amb tots els cursos diferents escenaris que ens han permès aprendre molt sobre el tema.

A les tardes va ser el moment de compartir amb les famílies, i en concret amb les mares, la confecció de les nostres disfresses. Hi va haver disfresses de tota mena!. Una setmana intensa, plena de noves experiències i coneixements, que segur deixarà un bon record, com el dia de Dijous Gras amb les truites decorades.

El Divendres de Carnaval, la gresca va començar d’hora amb el Pregó de Sa Majestat Rei Carnestoltes, realitzat pels alumnes grans com és la tradició.

Les desfilades dels cursos, aquest any per la pluja als passadissos de l’escola, tots genials. Va ser un gran matí especial i diferent. A la tarda disfressa lliure i ball.

Disfressant-se, parlant i jugant s’han treballat una sèrie de continguts, alhora que hem posat els nens a la situació de ser una mica més autònoms i fer-los sentir grans. Aquí podeu veure les fotos del dia, no us les perdeu!