Activitat el cicle de l’aigua 3r
Benvolgudes famílies, El dia 8 de març l’aigua municipal de Terrassa va portar una treballadora perquè expliqués el cicle de l’aigua als alumnes i a les alumnes de tercer de primària. L’alumnat va poder veure com funciona el cicle de l’aigua, i a més a més, van poder fer un experiment tots i totes per […]
Activitat el cicle de l’aigua 3r Llegeix més »








