2n – SORTIDA A L’ESCOLA DE NATURA DE TERRASSA
La setmana passada els nens i les nenes de 2n vam fer una visita a l’Escola de Natura de Terrassa. Allà la Mònica ens va explicar la importància de cuidar el nostre planeta i els animals, i vam fer una manualitat molt bonica per recordar-nos de tancar els llums quan no els fem servir. Després, […]
2n – SORTIDA A L’ESCOLA DE NATURA DE TERRASSA Llegeix més »











