L’hort de l’escola!
Estimades famílies! Durant aquest trimestre l’alumnat de 3r ha participat en l’activitat de l’hort a l’escola i els ha agradat moltíssim. Han agafat les pales i han plantat uns enciams que esperem que es facin ben grans! Tots els nens i nenes han treballat amb moltes ganes i il·lusió. Us deixem un recull de fotografies […]
L’hort de l’escola! Llegeix més »













