ESO

Sortida C.R.O.M.A a la UAB

Aquest dimarts, els i les alumnes de 5è i 6è que participen en el projecte C.R.O.M.A., ha anat a la Universitat Autònoma de Barcelona. Allà han fet una visita al I.C.T.A. (Institut de Ciències i tecnologia Ambientals), i han realitzat diferents experiments amb el diòxid de carboni.

Sortida C.R.O.M.A a la UAB Llegeix més »

CANTATA DE 4t

Al final tot esforç té la seva recompensa! Ja hem fet la cantata de 4t “La Clàudia té un do”. Hem cantat i ens ho hem passat molt bé! Gràcies famílies per venir a veure’ns!

CANTATA DE 4t Llegeix més »

4t CAN BOVILAR

L’alumnat de 4t hem anat a Can Bovilar i hem fet una gincana amb grups cooperatius per tot l’entorn. Ha estat molt interessant, hem après i repassat molts aspectes del paisatge natural.

4t CAN BOVILAR Llegeix més »

Educació viària

Durant aquesta setmana, els alumnes de 5è han assistit a una formació sobre Educació Viària amb dos policies de la nostra ciutat. Ara ja saben com desplaçar-se correctament sense patir cap mena d’accident. Podeu consultar més fotografies aquí. 

Educació viària Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut