CONCERT DE NADAL 2019

Famílies!!! Si no vàreu poder assistir al concert de Nadal de l’escola, aquí podreu veure totes les actuacions. Tenim uns artistes!!!!

ELS OFICIS

Aquest curs a P4 ens hem endinsat al món dels oficis. Així que, tots els alumnes de P4, escullen quin ofici prefereixen explicar; el del pare o el de la mare? Després de decidir-ho, juntament amb la família preparen un recull de fotos, assagen a casa i, preparats per explicar-ho als companys/es. També aprofitem per fer petites sortides pel poble per visitar alguns llocs de treball. Anem a la peixateria, al CAP…

Que divertit!! Aprenem moltíssimes coses dels oficis!

Tió i fumera!

Aquesta setmana hem rebut dues visites molt especials a Educació infantil! Sabeu qui ha arribat? El dilluns a la tarda va arribar el FUMERA; el patge que ens vigila a la classe i tot ho diu als Reis Mags! I avui dijous, quina sorpresa a la porta de la classe!!! HA ARRIBAT EL TIÓ!!!!! Així que, ràpid cap a dins a la classe perquè no tingui fred, li posem una manteta,  busquem un platet i ja li posem menjar per alimentar-lo! Ara esperarem uns dies i a veure si la setmana que ve, el podem cagar!

FEM TEATRE A P5!

A les classes de p5 en fem molt de teatre !

Aquest mes hem treballat el conte “El Petit AVET”, i per finalitzar-lo en fem una bonica representació. No hi falta Cap detall: decoració, speakers, atrezzo …i el millor públic i actors/actrius que podem  tenir!

Que comenci l’actuació !

Salut i teatre!

Premis Pastorets

Aquestes són les guanyadores del premi de dibuix dels Pastorets de Calaf. Felicitats Núria, Elna i Xènia!!

Amic invisible

S’acosten les festes i a Cicle Mitjà fem l’amic invisible. Aquí us deixem unes quantes idees per fer la vostra decoració de l’arbre pel company o companya que us hagi tocat. Feu-lo d’allò més original!

Enigma: Els gots de refresc

En una filera hi ha 6 gots. Els tres primers estan plens de refresc i els tres següents buits.

Com ho faras, movent només un got, que els gots buits salternin en la filera amb els plens.

PROJECTE: EL CINEMA

Com ja sabeu l’eix temàtic d’aquest any tractarà sobre el cinema. Cada grup ha escollit el nom de la classe relacionat amb una pel·lícula.

Mireu quines portes més xulis ens han quedat!!!!

CLASSE DE 1r A: BUSCANDO A NEMO

CLASSE DE 1r B: BUSCANDO A DORY