Final!

 

Amb rialles, balls, cançons i molta alegria hem dit adeu a aquests nens i nens que l’any vinent comencen a l’institut, tenim els petits que seguiran acompanyant-nos.

I1/I2 Anem a la piscina i Summercat, I3 Jo vull jugar, I4/I5 Mediterrània, 1r Xalalà, 2n/3r Festa Major, 4t No és Miami, 5è Jo vull estar amb tu, 6è Sushi Poke i Tàndem són les cançons que ens van amenitzar la tarda. Van ballar molt bé! Els de 6è van ser el fil conductor de l’acte fent una presentació.

Un any amb molta música, que és la sal de la vida, i el sucre! Bon estiu a tots i totes!