Noves jornades sobre plantes bioindicadores amb en Gerard Ducerf

En els darrers anys l’Escola Agrària de Manresa i l’Era han programat diverses formacions al voltant de les plantes bioindicadores de la mà d’en Gérard Ducerf i del seu equip, que han introduït els assistents a la interpretació de l’estat dels terrenys agraris a partir de les herbes que hi creixen.

Gérard Ducerf, botànic de camp i agricultor ecològic, és  autor de “L’encyclopédie des plantes bio-indicatrices” i fundador de l’entitat “Promonature”.

Un any més l’escola té la sort de tornar a comptar amb l’expert francès per organitzar tres noves jornades tècniques.

El 25 i el 28 de març es realitzaran sengles sessions introductòries d’aquesta temàtica a Balaguer i Castelló d’Empúries respectivament.

El 27 de març Ducerf serà a Manresa per aprofundir en el paper bioindicador de les plantes i, en concret, com a detectores de contaminacions al sòl, així com per apuntar estratègies de bioremediació d’aquests sòls.

Podeu consultar el programa de les 3 jornades als següents enlaços:

Jornada Balaguer

Jornada Manresa