L’ASSEMBLEA DE SÒCIES I SOCIS

L’Assemblea General constitueix l’òrgan sobirà de l’associacióTotes les famílies de l’AFA poden assistir-hi com a membres de ple dret. Us animem a exercir aquest dret per fer realitat una de les finalitats que vol caracteritzar la nostra associació: la participació.

L’Assemblea es reuneix en sessió ordinària dos cops l’any durant el curs escolar, preferentment durant el primer i tercer trimestre.

A l’ordre del dia de l’Assemblea General són habituals els punts següents:

■ Examinar i aprovar el programa d’activitats de cada curs i la memòria anual del curs escolar anterior.
■ L’aprovació del pressupost de l’associació de cada nou curs i la liquidació del pressupost del curs anterior.
■ Elegir els membres de la Junta Directiva.

Però l’Assemblea tracta qualsevol aspecte sobre el funcionament de l’associació, dels seus serveis o de l’educació dels nostres fills i filles a l’escola.

Si voleu conèixer amb més detall les característiques de l’Assemblea General podeu consultar els nostres Estatuts.