EDUCACIÓ I ESCOLA

L’interès dels pares per l’educació dels nostres fills és un dels trets de la nostra associació. Aquest interès ens duu a participar en la vida de l’escola i a plantejar-nos la necessitat de conèixer el món de l’educació. En aquest apartat de la nostra web volem crear un espai d’informació i comunicació al voltant del món educatiu. Volem fer-vos arribar diverses informacions sobre diferents aspectes de l’educació dels nens de primària i recollir les vostres inquietuds sobre els temes que més us interessin.

En aquesta línia se situen quatre activitats que venim desenvolupant des de fa temps:

■ L’edició de EL BUTLLETÍ de l’Escola El Sagrer que rebeu periòdicament.

■ Les diverses iniciatives que es proposen a l’Escola de Mares i Pares.

■ Les activitats de representació fora de l’escola de la Comissió de Relacions Externes.

■ La gestió de la compra de llibres i el suport a la Biblioteca com a recursos pedagògics.