ORGANITZACIÓ DE L’AFA

L’ASSEMBLEA DE SÒCIES I SOCIS

L’Assemblea General constitueix l’òrgan sobirà de l’associacióTotes les famílies de l’AFA poden assistir-hi com a membres de ple dret. Us animem a exercir aquest dret per fer realitat una de les finalitats que vol caracteritzar la nostra associació: la participació.

L’Assemblea es reuneix en sessió ordinària dos cops l’any durant el curs escolar, preferentment durant el primer i tercer trimestre.

A l’ordre del dia de l’Assemblea General són habituals els punts següents:

■ Examinar i aprovar el programa d’activitats de cada curs i la memòria anual del curs escolar anterior.
■ L’aprovació del pressupost de l’associació de cada nou curs i la liquidació del pressupost del curs anterior.
■ Elegir els membres de la Junta Directiva.

Però l’Assemblea tracta qualsevol aspecte sobre el funcionament de l’associació, dels seus serveis o de l’educació dels nostres fills i filles a l’escola.

Si voleu conèixer amb més detall les característiques de l’Assemblea General podeu consultar els nostres Estatuts.

Si voleu conèixer amb més detall les característiques de l’Assemblea General podeu consultar els nostres Estatuts.