Invertim en formació

Durant el curs 2021-2022, el CREDV-CRE ONCE Barcelona ha confiat de nou en la formació de professionals com a pilar fonamental per la inclusió educativa de l’alumnat amb discapacitat visual. Vista la bona acollida d’edicions anteriors, s’ha iniciat ja el 8 de setembre amb el Primer contacte amb el Servei i s’ha continuat durant el primer trimestre amb l’àmplia oferta de cursos sobre música, accessibilitat digital, anglès, educació física, matemàtiques amb EDICO, tiflotecnologia, entre d’altres. La proposta de formació telemàtica a la que ens hem vist abocats enguany ha facilitat l’asistència de professionals de tot Catalunya. L’esforç dels formadors és una inversió profitosa per sensibilitzar i dotar de recursos a tots els mestres que hauran d’educar alumnat amb discapacitat visual.