Formació per a professionals de recent incorporació curs 2022/2023

Del 17 al 21 d’octubre de 2022 es va desenvolupar a la seu principal del CREDV – CRE ONCE Barcelona un curs dirigit a aquells professionals que s’han incorporat durant els últims mesos als equips específics d’atenció educativa per a la inclusió d’alumnat amb discapacitat visual. Ens han visitat un total de 19 docents els quals provenien de diferents parts del territori nacional.

Aquesta formació, intensa i extensa, ha permès als participants l’apropament a diferents casuístiques des dels vessants alumne, comunitat educativa i família. Així mateix, el desenvolupament de diversos tallers (autonomia, Braille, tecnologia, etc.), els ha ofert l’oportunitat de conèixer quins són els recursos a l’abast del professional específic per a l’atenció de la discapacitat visual.

Descripció de la imatge: Foto de grup

Cal remarcar que els professionals de recent incorporació disposaran d’un professional de referència amb una trajectòria ja consolidada, qui actuarà com a guia, mentor i tutor i que, gràcies a la seva experiència, serà capaç de proporcionar respostes adients a les inquietuds del nou professional, afavorint així una formació continuada i integral.