Formació Interna de Centre juny 2022

Els dies 20, 21 i 22 de juny es van celebrar al CREDV-CRE ONCE Barcelona les darreres jornades formatives sobre Manifestacions de malestar a l’escola amb una nodrida participació presencial. Després d’afrontar les problemàtiques que afecten als alumnes, a les famílies, als professionals i a la societat, dilluns, Ma Jesús Varela ens va exposar el treball que s’està realitzant a la Fundación ONCE del Perro Guía. L’endemà, Melissa Mercadal i Ed Roth ens van proposar anar del malestar al benestar a través de la música i el darrer dia es va obrir un debat entre els professionals del CREDV-CRE ONCE Barcelona per recollir propostes de promoció del benestar. La jornada va finalitzar amb la presentació d’experiències i la cloenda de la Direcció.