Curs “Tecnologia i accessibilitat. Per un món educatiu més inclusiu”. CUIMPB – Centre Ernest Lluch – Fundación ONCE

Logo CUIMPB

Logo Fundación ONCE

El Consorci Universitat Internacional Menéndez Pelayo Barcelona (CUIMPB) – Centre Ernest Lluch, en col·laboració amb la Fundació ONCE, ens proposen el curs el proper dijous 23 de novembre de 2017:

“Tecnologia i accessibilitat. Per un món educatiu més inclusiu”.

Contingut: Com podem ajudar que els projectes educatius considerin els elements curriculars, metodològics i organitzatius que permetin la participació de tot l’alumnat en els entorns escolars ordinaris, independentment de les seves condicions i capacitats? Aquest curs, mitjançant les aportacions d’experts en els camps educatius i tecnològics, divulgarà el disseny universal de l’aprenentatge (DUA) com a principi vinculant de l’escola inclusiva, compartirà experiències personals i recomanacions concretes en l’aplicació del DAU, i discutirà com tecnologies assistides punta (LIDAR, descripció automàtica de l’entorn, etc.) podran incrementar la independència i mobilitat de l’alumnat.

Podeu veure el programa i realitzar la inscripció. Encara queden places!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *