2a Jornada formativa del grup de treball d’altres trastorns

El 17 de maig de 2022, el grup de treball Atenció a l’escola de persones amb discapacitat visual i altres trastorns format per Teresa Ibáñez, Georgina Prats, Dunia Peña, Marta Vila, David Ramos, Sílvia Suriñach i Francesc Mena va organitzar una segona jornada de formació pels professionals del CREDV – CRE ONCE Barcelona amb l’objectiu de transferir coneixements. Hi van assistir 25 professionals a la sala d’audiovisuals i la resta en connexió per Zoom. La sessió es va iniciar amb una sèrie de preguntes sobre coneixements previs dels assistents i amb un debat en petits grups sobre conceptes bàsics. Posteriorment es van presentar uns minuts de vídeo d’una ponència sobre neuroftalmologia i una guia que ha elaborat el grup de treball. Montse Orta va cloure la jornada amb l’aportació amb imatges de la seva intervenció i experiència en una escola d’educació especial. La dinàmica general de la sessió va permetre que els continguts arribessin a tots els assistents.