2a jornada del curs Manifestacions de malestar a l’escola

Amb la presència d’uns 50 professionals a la sala de conferències de la Delegació Territorial de l’ONCE i uns altres 20 d’arreu de Catalunya connectats per Zoom, es va celebrar la segona jornada del curs Manifestacions de malestar a l’escola pels professionals del CREDV- CRE ONCE Barcelona.

En aquesta ocasió vam comptar amb la Sra. Maryam El Khayat i la Dra. Magda Rivero que van impartir la conferència Una maleta massa plena: parentalitat, discapacitat i migració. A continuació, la Sra. Carme Grifoll del Fòrum Salut Mental, el Sr. Xavi Nus de la Fundació Pere Tarrés, la Sra. Maite Milián de Càritas Diocesana de Barcelona i la Sra. Paula Aguirre de DINCAT Federació van exposar les situacions de patiment que detecten en infants, joves, famílies i entitats alhora que les iniciatives que estan implementant per pal·liar-les. La taula rodona va donar pas al debat amb els assistents.

La Direcció del CREDV-CRE ONCE Barcelona va fer l’acte de clausura d’una jornada que va ser ben valorada pels ponents i pels participants.