XXII edició de la FESTA DE L’ESPORT al CRE ONCE BARCELONA

Us informem de la celebracio de la XXII edició de la FESTA DE L’ESPORT, que tindrà lIoc el divendres 9 de maig de 2014, de les 09:15h a les 16:45 h, a I’edifici del CRE ONCE BARCELONA.

Aquesta Festa te com a objectiu motivar els nens i nenes en edat escolar cap a la pràctica de les activitats fisiques i de I’esport, realitzant una jornada de convivència entre els alumnes.

Els esports i activitats que es realitzaran són:

• Atletisme, Goalball, Futbol Sala, Natació, Tandem, Escacs.
  • Jocs de taula, jocs a I’aire lIiure, tallers, etc.

En cada esport esport hi haurà diferents proves, segons el curs:

• 3r-4t PRIMARIA

• 5e-6e PRIMARIA

• 1r-2n ESO

• 3r-4t ESO

Per participar-hi, cal emplenar la fitxa que us adjuntem, I’autorització, el document de drets d’imatge i el de dades mèdiques, i lliurar-Ios al vostre Centre d’adscripció, al mestre/a de suport o directament al CRE ONCE Barcelona (per correu electrònic a secretariacrebarcelo@once.es, abans del dia 10 d’abril de 2014.

Per a qualsevol consulta 0 aclariment podeu posar-vos en contacte amb David Huguet o Antonio Blanco, mitjancant correu electronic a dhm@once.es o abr@once.es posant a I’assumpte: FESTA DE L’ESPORT.

Tambe podeu trucar al telefon 93238 11 11 (extensions 3203 i 3217).

En aquest enllaç podeu descarregar la Fitxa d’inscripció.