XXI Festa de l’Esport al CRE ONCE Barcelona

Foto de grup

El passat divendres 26 d’abril de 2013 va tenir lloc la XXI edició de la Festa de l’esport al CRE ONCE BARCELONA.

Ja ha finalitzat, un any més, la XXI Festa de l’Esport. Aquesta festa té com a objectiu fomentar la pràctica esportiva entre els alumnes amb discapacitat visual i donar-los a conèixer alguns dels esports que poden practicar, tot en el marc d’un dia festiu, de convivència i ple d’activitats i tallers.

A l’edició d’aquest any han pogut gaudir de la “Festa” 128 nens i nenes amb discapacitat visual d’edats compreses entre els 9 i els 16 anys provinents de tot l’àmbit territorial del Centre de Recursos de Barcelona, en aquesta ocasió Catalunya, Balears i La Rioja.

Organitzada en forma de gran gimcana, els alumnes s’agrupaven per colors i cursos i portaven tots targetes amb el seu nom i grup i una tarja per a les puntuacions que anaven obtenint a cada taller seguint criteris educatius. La festa consta de jornada de matí i tarda. Al matí tots van practicar, en un ambient lúdic i festiu, quatre esports l’atletisme, la natació, el futbol sala, i el goalball. A la tarda es van fer els tallers de tàndem, judo, claqué, circ, ball, activitats dirigides, relaxació, percussió, jocs cooperatius, acrosport, escacs, jocs de taula i showdown.

Com cada any la festa va poder comptar amb els professionals del CRE que van recolzar les activitats amb entusiasme.

També van col·laborar la Universitat Blanquerna i la Universitat Autònoma de Bellaterra aportant voluntariat dels seu estudiants de grau que fan la menció d’Educació Física. Van ser 60 estudiants de la U.Blanquerna i 16 més de la UAB. Volem donar les gràcies a aquestes institucions.

Podem dir que, un any més, s’han complert els objectius plantejats i que, després de vint-i-una edicions, considerem aquesta festa una fita imprescindible i un marc de referència dintre de la nostra tasca docent. Esperem poder gaudir amb l’ajut de tots/es de moltes edicions més.

Fins i tot hem sortit als mitjans! La xarxa.com un diari digital de comunicació local fa ressò de la Festa. http://www.laxarxa.com/noticia/l-once-celebra-la-21a-festa-de-l-esport

Font del vídeo: www.laxarxa.com