XVIIª Trobada de “Música a les mans”

Sobre un text en braille hi ha unes mans que unes mans que sostenen una clau de sol i diferents notes musicals

El passat dissabte 13 de maig a les 16’30h, es va celebrar la XVIIª Trobada “Música a les mans”.

L’auditori de l’edifici ONCE Catalunya (Gran Via de les Corts Catalanes 400, Barcelona) va acollir una mostra musical-concert amb diferents propostes: Cançó de la primavera del Max, Cànon de Pachelbel, La chocolatera (Anònim), Himne de l’alegria (L. van Beethoven), Tambors indis (John Thompson), Gypsy Legend (Kalman Chovan), Comptine d’un altre été (Yann Tiersen), Himne de l’alegria (L. van Beethoven), Little Playmates (F.X. Chwatal), VIOLÍ Dansa Hongaresa (Johannes Brahms), Juego de tronos (Ramin Djawadi), Rock Around the Clock (Max C. Freedman – James E. Mayers), Is not unusual (Les Reed – Gordon Mills).

Aquestes peces varen ser executades pels alumnes amb discapacitat visual en col·laboració amb les Escoles de Música, Instituts de música, professors de música, etc.

Tothom va gaudir de la jornada.

Felicitats!

Podeu gaudir del concert a l’enllaç del canal YouTube “Cultura a Cegues”: XVII edició Música a les Mans