Ressò del primer Lego en Braille a les escoles: Escoles inclusives

Les escoles estan encantades amb la recepció del primer Lego en Braille. Moltes ens fan arribar el seu agraïment en forma de publicació.

Endavant amb la inclusió!

Escola Reixac de Montcada i Reixac. Veieu el seu reportatge “Un pas més en favor de la inclusió” a la web de l’escola.

Entrega de Lego
Teresa Ibañez, mestre de suport del CREDV-CRE ONCE Barcelona fa entrega del pac Braille Brics de Lego

Reportatge al Canal Reus TV. Veieu el reportatge “El primer Lego en braille arriba a Reus”. Clara Espinach, mestre de suport del CREDV-CRE ONCE a Tarragona ens explica com funciona el Braille, i la Directora de l’ONCE a Reus, Arantxa Vallespí explica el funcionament del joc.

Reportatge a l’Hospitalet digital i al seu canal de televisió. Veieu el reportatge “Tres escoles de l’Hospitalet treballen la inclusió d’infants amb discapacitat visual. Aprenen el llenguatge Braille al mateix temps que juguen amb peces de Lego”.

I al minut 18 el reportatge de TV a l’escola Josep Janés de l’Hospitalet, amb la mestra de suport del CREDV-CRE ONCE Barcelona Núria Molina.