PROMOCIÓ ESPORTIVA DE GOALBALL I NATACIÓ. NOVEMBRE 2011.

El passat dissabte dia 26 de novembre de 10:00 a 17:00 es va celebrar l’activitat de promoció esportiva de Goalball i Natació. Van participar 33 esportistes , tot un rècord pel que fa a aquest tipus d’activitats. Aquesta dada ens fa ser optimistes pel que fa al número de nens i nenes que participaran les activitats esportives organitzades pel CRE ONCE Barcelona.

Pel matí vam dividir als alumnes en vuit equips i en dos grups de grans i petits. Cada equip va jugar dos partits. En els partits els més grans es notava que tots tenien un bon nivell i es van veure grans partits. En el grup dels petits es van fer partits però explicant el reglament i l’activitat es va desenvolupar amb un caire formatiu per tal que els alumnes aprenguessin els trets bàsics del Goalball.

Per la tarda vàrem fer natació dividint el grup en dos, els que sabien nadar poc que van fer diverses activitats i jocs amb materials de flotació diversos i els que ja dominaven

Goalball Piscina

En general, podem dir que aquest any ha estat un èxit de participació que ens anima a continuar amb aquestes activitats.

A totes les activitats de promoció les mares/pares van tenir la oportunitat de veure participar els seus fill/es ja que se’ls va reservar espai a les grades del poliesportiu i a la piscina de la Delegació Territorial, així com a les pistes d’atletisme.

Volem agrair la col·laboració i el seu ajut als/les mestres itinerants en la difusió de les cartes i fitxes d’inscripció així com la participació dels monitors de la nostra Escola Esportiva de Barcelona i de les Escoles Esportives de Girona i de Lleida.

Foto de grup