Participació en la III Jornada institucional amb motiu del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat de la UAB

El 3 de Desembre és el dia Internacional de les Persones amb Discapacitat i sempre s’organitzen molts actes, xerrades i esdeveniments.

Enguany la nostra companya M Teresa Corbella ha participat en una taula rodona titulada “Accessibilitat en l’estudi i el treball: normativa, situació actual i principals reptes”. S’ha celebrat a la UAB i ha estat organitzada pel PIUNE que és el Servei per a la Inclusió a la UAB (Suport a estudiants amb Necessitats Educatives Específiques).

Ha estat una taula rodona molt interessant amb unes ponències molt enriquidores.

L’acte institucional que ha estat presidit per Anabel Galán, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat, qui ha conduit l’acte amb Maria Prats, directora de l’Observatori per a la Igualtat. A continuació ha tingut lloc la taula rodona “Accessibilitat en l’estudi i el treball: normativa, situació actual i principals reptes”. A continuació s’han lliurat les Beques Impuls de la mà d’Anabel Galán, Vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat, Gabriel Masfurroll, President del Consell Social de la UAB, i Jordi Prat, Director de la Fundació Autònoma Solidària (FAS).

Podeu visualitzar l’acte amb el títol “La Universitat ès per a tothom”.