Participació del CRE ONCE Barcelona al Raid Atlètic 2014 de Barcelona

El proper dia 10 d’abril, l’Ajuntament de Barcelona, juntament amb altres col·laboradors organitzen el Raid Atlètic, un projecte de l’Institut Barcelona Esports o es pretén fomentar l’atletisme i els seus valors i l’esport adaptat.

El CRE ONCE Barcelona, des de l’any 2010, col·labora en el projecte Antonio Blanco qui es reuneix amb els monitors que dinamitzen les activitats i amb la seva presència dóna suport a totes les activitats del dia. Es interessant perque passen molts nens d’escoles de Barcelona i es realitzen sessions de sensibilització i difusió.

Aquesta activitat neix amb la intenció de promoure l’atletisme entre nois i noies de la ciutat i s’organitza amb un format dinàmic i cooperatiu.
Així, es posen els espais esportius de la ciutat adequats a l’atletisme a l’abast del professorat i de l’alumnat per entrar amb contacte amb els clubs atlètics i fer-hi pràctica atlètica. El programa finalitza amb una activitat conjunta on gaudiran de tot allò que han après en el procés.

Adreçat a: 4t i 5è de Primària i 1r i 2n d’ESO (de 8 a 14 anys).
Dates i Espai: 10 d’abril de 2014 de 9.30 a 12.30h a l’Estadi Olímpic Lluís Companys.
Direcció tècnica: QSL Serveis Culturals s.l. (www.qsl.cat).
Col·laboradors: Estadi Olímpic Lluís Companys, Barcelona Promoció Anella Olímpica ( www.bsmsa.cat) i Federació Catalana d’Atletisme (www.fcatletisme.cat).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *