Participació a l’entrega de premis de les proves Cangur 2022

El passat 23 de maig, la Irene Ginebra (Directora Tècnica Pedagògica del CREDV-CRE ONCE Barcelona) i la Marta Baldrich (Coordinadora del SARTD), vàrem tenir l’oportunitat de participar a l’entrega dels premis de les proves Cangur 2022, organitzades per la Societat Catalana de les Matemàtiques, que va tenir lloc al Palau de Congressos de la Fira de Barcelona.

Va ser un acte molt emotiu i de reconeixement al talent matemàtic de molts alumnes de Catalunya, al seu professorat i a les seves famílies.  Des del CREDV-CRE ONCE Barcelona, vàrem tenir l’oportunitat de dirigir unes paraules a tots els assistents, explicant la tasca que portem a terme i que cada vegada més, hi ha més alumnes amb discapacitat visual que s’hi presenten.

Proves cangur