Música a les mans, MENUTS!

En rotllana tots junts
Comencem el matí

El dissabte 2 d’abril ens vam trobar a l’Aula de Música del CREDV CRE ONCE Barcelona els infants de 5 a 8 anys que estudien Música a les Escoles de Música.

Va ser un matí de retrobament musical! Vam compartir vivències musicals amb la Queralt Prats, d’ArTransforma. Ens va fer propostes de descoberta sonora i de creació musical a partir de molts instruments de percussió que podem trobar a l’Aula i d’algun altre que ens va portar.

Al final del matí vam convidar a totes les famílies a pujar a l’Aula a escoltar la creació sonora que primer en petits grups i després tots junts vam compondre.

Vam marxar contents i satisfets d’haver conegut nous companys que es van iniciant en el camí de l’estudi musical a les Escoles de Música.

Gràcies per haver vingut i fins a l’any vinent!

Explorem els instruments

Els instruments ens agraden
Nens i nenes amb petits instruments
Fem música