Maletes d’aprenentatge inclusives! Museu de Matemàtiques de Catalunya i CREDV- ONCE

A la seu del Servei Educatiu,  CREDV- ONCE col·labora amb el Museu de Matemàtiques de Catalunya per crear maletes d’aprenentatge inclusives!

El passat dimecres 26 d’abril va tenir lloc a la seu del CRE de Barcelona la prova pilot de les maletes d’aprenentatge del Museu de Matemàtiques de Catalunya amb l’alumnat d’ESO. En col·laboració amb el CREDV- ONCE, el MMCA va poder construir i adequar les maletes perquè l’alumnat amb discapacitat visual pogués accedir als enunciats i jocs que presenten cada mòdul.

Va ser una experiència molt enriquidora i l’alumnat s’ho va passar d’allò més bé! Vam poder gaudir de les matemàtiques resolent diferents reptes. Esperem trobar aquestes maletes als centres educatius preparades per a tothom sense deixar ningú enrere. Continuem fent camí cap a la inclusió!

Sala d'audiovisuals amb la maleta

Activitats de la maleta

Treballem amb la maleta
Treballem amb la maleta el teorema de Pitágores