L’Escola Esportiva de Girona fa tàndem

El diumenge 9 de juny l’Escola Esportiva de tàndem de Barcelona va programar una sortida de tàndem a Salt, Girona per recolzar l’Escola Esportiva de Girona, que aquest any té la seu a aquesta localitat.

L’itinerari triat va ser la ruta verda de Girona a Olot, encara que l’objectiu era sobretot gaudir d’una activitat lúdica i presentar aquest esport al alumnes finalment vam poder fer 40 km en un ambient distés. Els alumnes de l’Escola Esportiva de Girona i el seu professor, en Marc Galvez, van tenir l’ocasió de conèixer i relacionar-se amb alguns alumnes de Barcelona. Esperem que activitats com aquestes ajudin a consolidar la nova escola esportiva de Girona.