La Molina i l´ONCE organitzen un cap de setmana d’esquí per a invidents

Esqui a la Molina amb guia

El servei d’esports del CRE ONCE Barcelona ha organitzat juntament amb l’estació d’esquí de la Molina un cap de setmana per practicar esquí.

“Una quinzena de nens i nenes cecs i amb discapacitat visual greu participaran aquest pròxim cap de setmana en una activitat d’esquí a la Molina.
L’activitat l’organitza l’Escola Esportiva del Centre de Recursos Educatius de l’ONCE a Catalunya en col·laboració amb l’estació l’estació. Per alguns dels joves serà el primer contacte amb l’esport de l’esquí, mentre que per a d’altres serà l’ocasió per perfeccionar la tècnica. Els participants aniran acompanyats del seu guia, que és la única particularitat que els diferencia amb la resta d’esquiadors”.

Aquesta és una part de l’article que apareix al diari Regió 7 del passat 14 de febrer de 2013. Podeu consultar l’article complet en aquest enllaç.

En aquest mateix diari Regió 7 del passat 17 de febrer 2013 s’ha publicat un monogràfic complet de l’activitat, amb entrevista a alguns dels alumnes, etc. Veieu l’article complert.

Entrevista a Cristina Net i Andrea Pérez Ferran Gonzàlez