IX Trobada de “Música a les Mans”

Manos con notas musicales
Música a les mans

Enguany, la 9ª trobada d’estudiants de música amb discapacitat visual “MÚSICA A LES MANS”, està organitzada per l’Aula de música del Prat de Llobregat, amb la col·laboració del CRE ONCE Barcelona. Aquesta nova trobada tindrà com a eix principal un dia de convivència amb la Banda de música del Prat, que acompanyarà a alguns dels participants en diferents intervencions.

Aquesta activitat, que es va iniciar amb la voluntat de realitzar-se periòdicament, vol ser un espai de convivència on els estudiants de música de diferents centres que utilitzen el codi braille o altres recursos específics, puguin compartir la seva afició i el seu repertori, al mateix temps que s’afavoreix el contacte entre aquests centres per compartir recursos i experiències, i generar noves propostes que reverteixin en una millora de l’atenció educativa.

A l’edició d’enguany hi participaran al voltant de 30 alumnes provinents de 17 Escoles de música i Conservatoris de Catalunya, que després d’una intensa jornada amb assajos i tallers, oferiran el seu repertori al concert que tindrà lloc a les 16,30h al Cèntric Espai cultural del Prat de Llobregat.

Us mantindrem informats!