Inauguració del curs escolar 2021-22

El dimecres 1 de setembre de 2021, hem celebrat l’acte d’inauguració del nou curs 2021-2022 al CREDV/CRE ONCE BARCELONA, a través de la plataforma Zoom i d’acord amb el següent programa:

12.00h          Benvinguda i parlaments a càrrec de:

• Direcció CREDV/CRE ONCE BARCELONA. Sr. Manel Eiximeno i Na Irene Ginebra.
  • Departament d’Educació, Subdirecció General d’Educació Inclusiva. Na Immaculada Reguant.
  • Delegat ONCE Catalunya. Sr. Enric Botí.

13.00h          Presentació del programa DUA (DISSENY UNIVERSAL PER A L’APRENENTATGE),  a càrrec de la Subdirecció General d’Educació Inclusiva.

El Disseny Universal per a l’Aprenentatge (DUA) és el Marc que ofereix experiències flexibles per a l’aprenentatge partint de la detecció i superació de barreres.

Proposa atendre TOT l’alumnat i, des del principi, crear dissenys flexibles que afavoreixin la igualtat d’oportunitats per a l’aprenentatge. L’objectiu és aconseguir aprenents experts.