I Trobada d’esport escolar de l’ONCE: “JUGUEM TOTS I TOTES!”

Complex Educatiu Tarragona

Ahir es va inaugurar la I Trobada d’esport escolar de l’ONCE, amb el lema “Juguem Tots i Totes!, al Complex Educatiu de Tarragona, i amb el suport del Departament d’Educació i del Grup Social ONCE.

Des de divendres 2 de setembre fins el dimarts 6 de 2022 acollirem uns 180 nens i nenes de tot l’estat, des de 5è de Primària fins 4rt de la ESO.

Realitzaran diverses activitats esportives durant el matí (Futbol, goalball, natació, atletisme, judo i tàndem/muntanya), i activitats lúdiques per la tarda (escacs, karaoke, tecnologia, jocs de taula, ioga, country, circ, jocs motrius, ludi romani, acrosport, jocs cooperatius, circuit d’habilitat). També altres activitats que els aproparan a la cultura catalana (taller de castells i diables).

Benvinguts/des i a gaudir de la trobada!