I Campionat de goalball inclusiu de Girona

jugador de l'equip blau llançant la pilotaEl passat dissabte 27 d’abril es va celebrar al pavelló poliesportiu de Salt, la primera edició del campionat de goalball inclusiu de Girona. Ha estat el primer any que s’ha celebrat un campionat amb equips de centres educatius de la província de Girona. Aquest campionat és el resultat dels tallers de goalball que tot l’equip d’educació física porta fent des d’inici del 2024. Als centres on hi ha alumnat amb discapacitat visual hi assisteix un dia a l’hora d’educació física un mestre d’educació física del CREDV CRE ONCE Barcelona i fa una sessió de goalball amb el grup classe, així es dona a conèixer l’esport, tots aquests centres es conviden a un campionat on participa l’alumnat amb discapacitat visual acompanyat de 5 companys/es del seu grup classe.

En aquesta edició van jugar 4 centres de primària i 4 de secundària.

Pel que fa a primària van participar:

• Escola les Arrels
  • Escola Mas Masó
  • Escola Sant Iscle
  • Escola Les Mèlies

A la categoria de secundària van participar:

• Institut la Jonquera
  • Centre Escolar Empordà (equip d’en Pol)
  • Centre Escolar Empordà (equip d’en Lluís)
  • Institut Montilivi

Des de l’equip d’educació física volem agrair la participació de tots els centres educatius i de l’equip de mestres de suport itinerant del CREDV CRE ONCE Barcelona de l’equip de Girona que van col·laborar a portar a terme el campionat fent tasques de jutges.

equip tronja fora del camp esperant el proper partit i la imatge de fons del terreny de joc amb un partit en joc