Formació “CREDV – CRE ONCE Barcelona, primer contacte amb el Servei Educatiu, curs 2023-2024”

Els dies 27 i 28 de setembre de 2023 ha tingut lloc la primera jornada de la formació “CREDV – CRE ONCE Barcelona, primer contacte amb el Servei Educatiu”, en la qual ha participat un conjunt de més de 150 professionals d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, així com professionals que atenen alumnat amb Discapacitat visual i Altres afectacions a Centres d’Educació Especial o aules SIEI. L’objectiu principal d’aquesta trobada ha estat donar a conèixer quina és la tasca que dia a dia es desenvolupa des del Servei.

Fotografia de la Sala de conferències amb el conjunt dels assistentsFotografia de la Sala de Conferències amb el conjunt dels assistens

La jornada ha servit per aprofundir en les dificultats que es deriven d’una Discapacitat Visual, mitjançant l’experimentació pràctica. També, per a la presentació d’experiències reals de docents que han treballat amb alumnat amb aquestes característiques i que han rebut suport específic per part del CREDV – CRE ONCE Barcelona. Per acabar, es va fer un recorregut per les instal·lacions, visita guiada de les diferents sales, així com una mostra de recursos i materials per afavorir la inclusió educativa i social d’alumnat amb Discapacitat Visual.

Aquesta formació es completarà amb una segona trobada telemàtica que tindrà lloc dijous 23 de novembre de 2023.