Formació als mestres pel desenvolupament de competències digitals pel suport en l’escola a distància

Videoconferència

Aquestes primeres setmanes de setembre els professionals docents del CREDV-CRE ONCE Barcelona s’estan format en competències digitals per donar suport específic als alumnes en una escola a distància. Tot un seguit de cursos virtuals!

Entre altres aspectes s’han revisat els conceptes bàsics de les eines d’ofimàtica i la seva accessibilitat, Hem vist l’accessibilitat dels diferents navegadors a Internet i les extensions que milloren l’accessibilitat. S’ha treballat amb diferents plataformes de connexió per àudio o videoconferència.  Estratègies per revisar l’accessibilitat dels recursos educatius digitals i de les plataformes educatives. Recursos TIC que faciliten el disseny i creació de recursos educatius digitals accessibles.

I per finalitzar, s’han donat pautes i estratègies d’ensenyament a distància per a estudiants amb discapacitat visual.

Endavant amb el curs 2020-21!!!