Formació a mestres “Primer contacte amb el Servei”

El passat 9 de setembre es va realitzar la formació “Primer contacte amb el Servei”.

En aquesta formació el CRE ONCE Barcelona – CREDV Servei Educatiu es dirigeix a tots els centres educatius que per primera vegada tenen un alumne amb discapacitat visual a les seves aules durant el curs 2020-2021. Es tracta d’una trobada adreçada als professors-tutors.
L’objectiu consisteix en iniciar-nos en aquells aspectes més significatius de la discapacitat visual, així com el model d’intervenció educativa que duem a terme i les necessitats derivades de l’actual situació sanitària, la qual, ens exigeix, a tots, diferents estratègies per enfrontar els nous reptes.

Aquesta jornada es realitza en format virtual i consta de dues parts:
1) Mitjançant plataforma digital el dia 9 de setembre de 2020, de 09.00 a 11.00h, amb la següent programació:

• Presentació del Servei del CREDV-CRE ONCE Barcelona.
  • La discapacitat visual: funcionalitats visuals en el marc educatiu.
  • Primeres intervencions. Recursos i estratègies per etapes educatives: NESE Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària; NEE Escoles E. Especial i SIEI (experiències de centres educatius).

2) Mitjançant la consulta del material publicat en el Moodle del CREDV-CRE ONCE Barcelona, amb acompanyament personalitzat, per part del mestre/a de suport itinerant referent del vostre centre.