ESCOLES ESPORTIVES. ONCE TARRAGONA. 2014-15

A les escoles esportives de l’ONCE A TARRAGONA poden participar nens i nenes afiliats a l’ONCE o atesos pels diferents equips de mestres de suport des dels 8 anys (3r de primària) fins als 18 anys. D’altra banda també hi ha l’opció d’entrenar en altres centres esportius amb el nostre assessorament i poder participar a les trobades i campionats organitzats pel CRE i les Federacions Catalana i Espanyola.

Per tal de poder pertànyer a l’escola esportiva és obligatori presentar:

•  La fitxa d’inscripció del CRE degudament emplenada i signada.
  • Un certificat mèdic general.

En cas de participar a les sortides d’esquí:

• Cal fer un pagament de 130€ per sortida.
  • Nº compte: 2100-1116-66-0200095011 CAL INDICAR NOM I COGNOM DE L’ALUMNE/A

En cas de participar en alguna competició oficial. ( no cal per l’escola esportiva)

• La Fitxa Federativa degudament emplenada i signada.
  • Un certificat mèdic específic per a poder fer esport.
  • Ingressar 20€ d’inscripció anual al número de compte anterior.
  • Número de la targeta daurada i fotocòpia del carnet d’afiliat.

DADES D’INTERÈS

Cada quinze dies els divendres de 18:00 a 20:00h farem activitat multi esportiva d’iniciació per tal que els nens i nenes tinguin el màxim d’experiències motrius i que els hi permeti conèixer recursos per poder realitzar la pràctica de diferents jocs i esports. Aquesta activitat està adreçada als nens i nenes de 3r de primària fins els 18 anys.

Els dies que hi haurà escola esportiva:

8 i 21 novembre; 13 i 20 de desembre; 17 i 31 de gener; 14 i 28 de febrer; 14 i 21 de març, 11 i 25 d’abril; 23 de maig; 5 i 20 de juny.

Sortides:

22 i 23 de novembre a Barcelona CT. De Goalball.

Altres campionats que anirem informant.

INSTAL·LACIÓ

Pavelló Fundació Universitat Rovira i Virgili. Campus Sescelades. 43007 Tarragona

Us podeu descarregar la informació completa i accessible en el pdf.

Natació i Goalball

Futbol i atletisme