Es reprèn el Servei d’Escolaritat Combinada (SEC)

Treballant a Plàstica

Aquest curs s’ha reprès l’activitat presencial del SEC amb bona acollida per part de l’alumnat, les famílies, els professionals i els centres educatius.
A la seu de Barcelona hi assisteixen 10 alumnes d’Educació Primària i 2 d’Educació Secundària. Com a novetat, enguany també s’ha iniciat el SEC a Tarragona amb 4 alumnes i a Girona amb 3 alumnes.
A més d’aprendre prioritàriament braille i tiflotecnologia, les activitats col·laboratives a la biblioteca, entre d’altres, complementen el treball personal.
L’estada al CRE durant tota la jornada lectiva és una bona ocasió per incidir en l’orientació i la mobilitat així com en les habilitats de la vida diària.
L’objectiu del SEC és reforçar les competències personals de cada alumne de manera que puguin ser autònoms en els seus centres educatius.