Comencem el curs escolar 2023-2024

El passat divendres 1 de setembre es va fer l’Acte d’inauguració del curs al CREDV ONCE Barcelona amb el següent programa:

• 11:30-12:30 h Benvinguda i parlaments a càrrec de Manel Eiximeno, Direcctor del CREDV/CRE ONCE BARCELONA, Irene Ginebra Directora Pedagògica del CREDV/CRE ONCE, M Dolors Blasco de la Direcció General d’Educació Inclusiva del Departament d’Educació i Enric Botí, Delegat Territorial de l’ONCE Catalunya.
  • 12:30-14:00 h Conferència inaugural: “Eines i recursos per a un acompanyament emocional saludable” A càrrec de la senyora Eva Bach Cobacho. Llicenciada en Ciències de l’Educació per la UB, pedagoga, escriptora i conferenciant. Directora del Postgrau en Educació Emocional de la UManresa. Pionera i promotora de l’educació emocional en els àmbits familiar i escolar a Catalunya i en altres Comunitats. Col·laboradora del suplement educatiu Criatures del Diari Ara, a més de diversos altres mitjans de comunicació. Ambaixadora de la seva ciutat natal, Manresa.
Irene Ginebra, Enric Botí, Sra. Blasco, Manel Eiximeno
Benvinguda i parlaments