VIII edició del Dia d’Internet al CRE ONCE Barcelona

El 17 de maig es commemora la VIII edició del Dia d’Internet, i l’ONCE des de fa temps participa i fomenta  la màxima participació en totes les activitats que es desenvolupin a l’entorn d’aquest esdeveniment, a fi de promocionar a través de les mateixes, el coneixement i utilització de les noves tecnologies en general, i més concretament de les eines tiflotècniques que faciliten l’accés a la informació a les persones amb ceguesa i deficiència visual greu.

Des del CRE ONCE Barcelona durant tota la setmana les activitats de l’aula d’Informàtica i tiflotecnologia fomentaran l’ús d’Internet.

S’han preparat diferents activitats:

Una cacera del tresor “Descobreix el personatge ocult”. Busca a internet, resol pistes en activitats accessibles, etc. Activitat dirigida a alumnes.

Passa el so d’un video del YouTube a MP3. Activitat dirigida a alumnes.

Activitats d’oci i temps lliure, compres a internet, la biblioteca digital de l’ONCE. (Portes obertes a l’aula d’informàtica pels professionals afiliats del CRE).