Projecte de col·laboració a la zona dels Balcans: Albània

Dins del projecte de col.laboració amb l’ONG MestresxBosnia iniciat en fa uns tres anys ia partir del treball realitzat fins ara en tota la zona dels Balcans un grup de professionals del CRE ONCE Barcelona realitzarà a mitjans del mes de maig la visita als Col.legis de Tirana i Belgrad. Amb els següents objectius:

• Treballar per a la transformació de l’escola en un Centre de Recursos, perquè, encara que ells ho veuen de difícil realització, la llei li ho exigeix.
  • Conscienciar, tant als professionals com a la resta de la societat, de les possibilitats d’autonomia de les persones amb discapacitat visual. Realitzar un treball tècnic / pedagògic bàsic d’autonomia personal.
  • Sensibilitzar els professionals sobre la importància de treballar amb les famílies com a base en l’educació dels seus alumnes.
  • Fomentar la formació i condició del professorat i del personal educatiu.
  • Introduir les ajudes tiflotècniques i ensenyar als professionals la utilització de les noves tecnologies de la comunicació i la informació en els sistemes educatius.

BON VIATGE!